Och här sitter jag och baddar såren med salt, medan allting fryser till is

Sofie har just gått till Emma.. Och jag sitter i soffan och fryser, svettas och äter en kall korv tillsammans med Winnerbäck.. Eller ja, åtminstone tillsammans med hans film. 
Jag borde egenligen göra skolarbete (som vanligt) men man kan ju nästan kalla detta för resarch med tanke på att det är om just Winnerbäck jag ska ha redovisning imorrn. ( I alla fall om man bortser från faktum att jag nästan kan filmen utantill.)

Det är vid sådanna här tillfällen jag är väldigt glad att jag trots allt bor tillsammans med någon. När jag känner mig lite smått ensam. Det är trots allt inte lika kul att sjunga med i Lasses låtar utan min roomie, det känns mest bara ensamt och sorgligt. Men men..

Nu får jag väl försöka att skriva klart min Freinet text och sedan krypa ner i sängen och försöka sova bort feberkänslorna och huvudvärken.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0