Tjugo kronor och ett rosa överkast

Sofie är sjuk. Väldigt sjuk
och jag sitter mest bara och väntar på att sjukdomen ska nå mig med.. Känner efter lite extra i halsen varje gång jag sväljer "gör det inte lite ont" Känner på pannan en gång i kvarten "Är jag inte lite väl varm" osv.
men nej, jag lider nog mest bara av hypokondri, och det tackar jag för.
Mellan alla dessa sjukdomstankar funderar jag också på hur kvällen/helgen ska utspela sig.
Ska man hitta någon form av festliknande aktivitet att underhålla sig med, eller ska man åka hem till Sunnemo, bädda ner sig i soffan och se på Let's Dance med mamma och pappa. Helst skulle jag nog spendera tiden med alternativ 1 det finns dock många faktorer (inte minst ekonomin) som gör att det lutar mer åt Sunnemofärd..
Jag försöker intala mig själv att detta nog kan vara skönt och trevligt osv. men jag är tyvärr inte någon särskilt övertygande person.

Jajja. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0