Måndag

Jag sitter och lyssnar på Håkan. Längtar tillbaks till PiP en aning måste jag säga. Eller ganska mycket till och med.
Jag vill stå bland tusentals människor en varm sommarkväll och gråta igen.. Det var fint

I andra fall har jag hosta och mensvärk och jag har därav mest legat i soffan framför TV:n med en kopp te framför mig och en micrad vetekudde placerad på min mage idag. Dagar som dessa är inte överdrivet uppskattade från min sida och jag skulle gärna byta bort dem mot ovanstående.
Men mindre flotta dagar behövs väl också kan jag tro.

Nu blir det nog ett sov försök..
Smittpuss till er alla!


Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0