Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Min dators starttid har otroligt nog minskat från en halvtimmes tid till ungefär en kvart.. Härligt härligt...
Nu har istället tiden det tar för datorn att komma in på internet, byta sida och så vidare ökats till ungefär tjugo minuter och att logga in på msn, det är en hel dagssyssla, detta trots att msn sedan loggar ut ungefär fem minuter senare. Så msn har jag helt prioriterat bort.. Tanken på hur länge det kommer ta att publicera detta inlägg är skrämmande. Om det ens kommer gå att publicera?
Nu är heller inte fallet i golvet det största problemet med fanskapet tror jag. Nej nej. Nu har jag istället fått in två trojaner som enligt mitt virusprogram befinner sig i karantän, vad nu i helvete det innebär?
I-lands problem finns det gott om här.
Igår var min moder här på besök och på utlämning av mat. Mat uppskattas!!
Inget samtal om helgen blev det what so ever. Skönt..
Jag hade väntat mig utskällning och hade nästan förberett ett helt försvarstal. Kanske har käre mor och far nu vant sig vid tanken på att en helg i Karlstad innehåller en hel del alkohol. Det verkade nästan så.
Det överfyllda askfatet på balkongen var dock inte uppskattat.

Men nu ska jag se om datorn tillåter mig att skriva keyword till min engelskabok..
Puss på er..
I see you when I see you!.. Ore when my computer lets me..

Kommentarer
Postat av: Tommy

karantän betyder att viruse ä typ instängt, dä ska int kunn spri sej nön vart. Slut å rök =P

2009-02-17 @ 23:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0