Hur gör djur?

Jag avslutade just ett samtal med min moder där hon förklarade att jag verkligen inte skulle gå till skolan idag. Jag känner nu att det nog var en ganska bra sak av henne att säga. Hostan och förkylningen vill liksom inte släppa. Lite tråkigt också eftersom jag längtat efter att få träffa lite folk (efter en helg i Sunnemo blir det gärna så) men men.
Skolarbete står högst på to do listan. Sen cv-skrivande. Ååh, jag känner mig så totalt opepp till detta som man möjligen kan. Men  det måste väl göras, I guess.......

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Morrn! Bajs bajs, jag håller på med reflektionen på PSA påminnelse och jag är helt ofokuserad. Och kissnödig. Och jag känner att jag har ett stort behov att berätta detta här för dig. Jag tycker att du ska bli frisk och komma till skolan! Naow!

Pepp pepp, nej nu ska du vila upp dig, lyssna mycket musik och titta mycket teve under fin mysig pläd. Sen så! Krya på dej gumsi KRAAM

2009-02-09 @ 11:19:25
URL: http://zophidjaah.blogg.se/
Postat av: Tommy

Kafjooom! Här kommer skogsenergi från Myra som gör dej motiverad å fresk :P

2009-02-09 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0