Varning för svammel..

Så, nu var man hemkommen från Karlstad och Lisas födelsedagsfirande.
Jag mår fortfarande lite smått illa efter maten på Freden och sedan tårtan, men så ska det va Höhö,,
    Nu sitter jag här och drömmer om framtiden, mest om Afrika då förstås. Det är liksom prio ett bland alla drömmar och mål..
Eller, jag har inte alltför många drömmar och mål så Afrika blir ganska naturligt prio ett.
    Sen funderar jag lite på det här med kärleken också (den förtillfället ganska obefintliga kärleken alltså)
Jag måste nog sluta vara så rädd för förbindelser och dylikt. Jag är direkt livrädd att fastna i ett förhållande för länge. Rädd att jag ska ruttna bort inifrån och dö. Eller ännu värrre, bli beroende.
Men det är nog mammas fel tror jag. Och mormors. De har båda två alltid intalat mig att man ska vara fri så länge man kan. Den här friheten börjar nu dock trötta ut mig ganska rejält. Väldigt rejält till och med. Typ asmycket rejält. Typ så rejält som det går.. Jaa, ni kanske fattar ..
Men ja, ibland är den bra också. I guess
Inte just idag bara

Ursäkta mitt eviga pladder.. /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0