Tuuuuuesday

Det går bara nedför för mig och mitt bloggande,
Jag saknar fortfarande lyxen med eget bredband i lägenheten och jag hatar att blogga i skolan, som jag gör just nu.
Det är bajs..
Idag har vi i vilket fall som helst inga lektioner, och jag liksom många andra underhåller oss med datorer och andra orelaterade skolsaker..
Det är också bajs..
Bajstråkigt
Igår blev det i alla fall träning för hela slanten, först ett 75 minuters power step pass på universitetet och sedan promenad hem till Färjestad därifrån.. Det tog sin tid vill jag lova..
Det kändes som om jag blivit allvarligt misshandlad när jag vaknade imorse..
Så tränad är jag.. Hihi
I eftermiddag skulle jag vilja tvätta, jag saknar dock tvättid eftersom Sofie vägrade följa med mig ner till källaren för att boka en i söndags, och jag inte vågade gå ner själv..
Så feg är jag..
Japps.. Efter lunch funderar jag starkt på att avlägsna mig från skolans lokaler och fortsätta min innehållslösa dag bakom hemmets fyra väggar..
Så lat är jag..


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0