hlifkszdhfsdzhf

Skoooooooooolan sitter jag i nuuuuu..
Trött är jag nuuu
Okoncentrerad är jag nuuuuuuuu

Borde skriva engelska artikel, men nää.. Bajsa på mig

Idag ska jag köpa träningskort och sedan köra lite balans
Förhoppningsvis blir mitt välbefinnande alldeles alldeles utmärkt efter detta..
Igår såg jag P.s i love you.. Jag grät.. Floder
Jag grät redan innan han hade dött, jag grät hela tiden
Jag är en tjutunge

Jag var på bio också, med Sofie och Joakim.. Patrick 1,5
Mysig film..

Jag glömde allt mitt smink i Sunnemo också..
Så jag kommer se ut som en bajsapa hela veckan. men sånt får man leva med när man är ful

Men neeeej, nu måste jag verkligen köra engelska här..
Känner mig en aning efter..
Men bara en aning..

Ursäkta detta inlägg, jag är gaaaaaaaaaanska okoncentrerad

PUSSI PUSSI

Kommentarer
Postat av: Sofia Snorberg

Stina är alltid vacker ^^,

2008-09-18 @ 09:12:02
URL: http://zophidjaah.blogg.se/
Postat av: Stina

Nää.. Men tack.. hihi

2008-09-18 @ 12:09:15
URL: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0