Freeedaaag

Just precis just nu har jag skrivit klart min Sandbäcksuppsats, den blev sug.. Sug sug sug. Jag hade till och med pekat ut InfoKompGymnasiet fel på kartan.. Yeeeey me.. Höhö^^
Idag, eller ikväll rättare sagt blir det parteeeeeey hos Emma och Sofia. Maskerad till och med.. Fast det skrev jag nog i förra inlägget.. Intressant blogg som upprepar allt. Japp
Jag ska i alla fall vara djävul.. 
Mohahahahahhahahaaaaaaaaa
Igår var jag på IKEA med mamsi, jag köpte en ram till vardagsummet och en sänglampa.. till sängen..

Imorgon ska jag hem, eller bort, eller ja.. Till Sunnemo
jag ska nog besöka min mormoder som fyller år inom kort, även om jag inte har någon present.. Hmm, kanske borde dra en runda på stan och kika efter nåt..
Det återstår att se..

Jajja.. Nu tog det slut på svammel för min del..
BAJS på DIG 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0