Från sjuksängen

Nu sitter jag ännu en gång i sängen i Sunnemo, med hosta, feber och hela tjoderittan..
Jag har mycket starka aningar om att ungefär 95% av min helg kommer spenderas i exakt samma ställning, i exakt samma säng, med exakt samma hosta..
Det suger
Jag fyllde visserligen en hel väska med spanska, naturkunskap, matte och andra skolrelaterade uppgifter. Jag har dock mycket svårt att tro att jag så mycket som kommer att ögna igenom något av det. Mm, det känns nästan som en omöjlighet.
Jag är ju trots allt sjuk.

Menmen, något positivt är ju i alla fall att jag har all tid i världen på mig att spela the sims 2 djurliv, se på One Tree Hill, sova och givetvis, förbanna mina eländiga astmalungor ..

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0