Jag har tråk.. okej?

Lista
1. Hur gammal är du om fem år?
22 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Pappa

3. Hur lång är du?
171 skulle jag tro

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
2.37 tror jag nog.. Om det nu är det den heter

5. Vem ringde du senast?
Hmm, jag vet inte.

6. Vem ringde dig senast?
Joakim

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det är för långt för att orka skriva upp.. Höhö

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på.. Om man ska diskutera mycket och länge skulle jag nog påstå att det är bättre att ringa. annars sms..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det.. Dom är ihop.. Haha^^

10. När såg du senast din mamma?
För typ en halvtimme sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön, brun gula

12. När vaknade du i dag?
Runt tio

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag minns inte vad den heter.. hmm

14. Vilken är din favoritplats?
"skrubben" här hemma i Sunnemo. Den luktar så gott.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmm.. bussen? i alla fall ibland

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis inte just precis just här..

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
En tavla med en nallebjörn som höll en klubba i handen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mormor förut när hoon berättade om sin egen uppkörning.

19. Hur stor är din säng?
120 tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Gigantisk t-shirt is the shiiet

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En.. och en by :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor eller barfota

26. Är du social?
För det mesta

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilj med chokladkross

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass

29. Tycker du om kinamat?
Jaa..

30. Tycker du om kaffe?
Nej nej nej.. Tyvärr

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk och om detta inte finns, Te

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag rullar runt bäst jag vill.. Singellivets största för och nackdel I guess

33. Kan du spela poker?
Njaa.. Minns inte riktigt

34. Tycker du om att mysa/kela?
Med rätt person

35. Är du en beroendemänniska?
Det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Urban och Michael va?

37. Vill du ha barn?
Ja.. Nångång

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska lite franska lite spanska (mycket mycket lite)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, dels för att min mamma jobbar på ambulansen, dels för att jag är ett klantarsle..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det känns som att jag måste svara havet för att inte låta alldeles jättetråkig

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och.. mat. haha

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, nåt som jag fått men annars är det mest bara skit..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
OTH tror jag

44. Kan du rulla med tungan?
Rulla ihop den? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm.. Alla är nog roliga på sitt sätt

46. Sover du med gosedjur?
Mm.. Det är mitt pojkväns-substitut..

47. Vad har du för ringsignal?
Get low.. Det var den enda låten som min mobil tog emot

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Det finns nog en hel del nere i källare. Min mor och far suger liksom jag på att slänga saker

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt p-piller fodral

50. Flirtar du mycket?
Nej, det tror jag inte

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag kan ju inte ens köra!!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jag kör högst i trettio.. okej?

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Hon ville överleva.. Eller jag läser den fortfarande

54. Läser du dagstidningen?
Oftast

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
med händerna? Ja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vänster F Vit, eller nåt.. Till pappas sladd..

59. När var du i kyrkan senast?
Oj.. Konfirmationen?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Magnus tror jag.. Han gav mig ju trots allt MVG i fysik..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Några dagar.. Vet inte riktigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0