Runner

Idag har jag och mamma varit i Karlstad på äventyr. Först åkte vi till Colorama där det bestämdes tapeter till mitt rum i lägenheten (ÄNTLIGEN!) sen gjorde vi en sväng till Biltema där vi för ovanlighetens skull inte fann några bromsokar av rätt sort.
Efter detta gratisparkerade vi på Mitt i City  för att sedan shoppa loss. :P
Eller ja, shoppa loss och shoppa loss. Vinterjacka och vinterskor inköptes åtminstone vilket inte är fy skam :)

På tal om ingenting alls har jag kommit underfund med att dialekter/accenter attraherar mig väldigt mycket.
En fintalande man kan få se ut (nästan) hur som helst och ändå hamna högt upp på min lista över attraktiva män.
Ett plus är också om de pratar om någorlunda normala saker, (fast gärna på ett utsvävande, poetiskt och filosofiskt sätt så klart.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har så rätt min kära älskade bästa VÄN!

2008-10-30 @ 00:27:07
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0