Rallybrudar

Jag känner hur jag börjar tappa lusten till att blogga allt mer och mer. Vilket leder till att jag skriver allt mindre och mindre (no shit, Sherlock) Jag tror dock inte att detta är något som någon grämer sig något alldeles extra för..
Idag har jag i alla fulla fall varit hos min mormor som fyllde år tidigare i veckan och sen har jag sett på Rallybrudar vilket enligt mig var en halvdålig halvmysig film som med tanke på vart jag kommer ifrån måste ses. Nu har den dock setts och det kommer inte ligga högst upp på min prioriteringslista över saker att göra att se den ännu en gång..
Menmen..
Min trötthet som tidigare hade övertaget i min kropp har nu spårlöst försvunnit, vilket är lite tråkigt eftersom jag då lika gärna kunde ha stannat i Hagfors en stund till..
Men jajja.. Jag ska nog försöka sova ändå..

Adios amigos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0