Aaah, kolla kolla kolla klapp,klapp,klapp

Alldeles, alldeles strax ska jag ta mig an naturkunskapen.... Alldeles strax
Nej, vafan. Vem försöker jag lura?
Jag SUGER..
Jag kommer nog sitta strandad här i soffan, framför datorn och tv:n tills pappa kommer hem och vi kan övningsköra, beställa bredband, äta mat, fixa vuze och sedan åka till Munkfors så jag kan hoppa på bussen till Karlstad.
När jag kom hem i fredags fann jag för övrigt Christina Aguileras parfym på min säng. Den hade min snälla pappa köpt :)
Gulligt tycker jag

Men nej, bajs åt folket !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men så gullig din fader är! Jag vill också få spontana presenter :D

2008-10-12 @ 12:49:25
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0