Med Solen i Ögonen

Det blev ingen promenad till Kronoparken och tillbaks idag, vilket var ett ganska bra beslut enligt mig med tanke på att jag har frusit ungefär lika mycket som en kinesisk nakenhund utsläppt i Alperna idag. (Detta var dock ganska självförvållat med tanke på min brist av kläder, så jag ska väl försöka låta bli att tycka allt för synd om mig själv.. Imorgon ska jag i alla fall klä mig attans varmt, detta trots att jag kommer se ut som en michelingubbe.)

För nyttighetens skull tog jag och Emma en lunch på Burker King  tidigare idag. Vi spanade på män och pratade om flickor. Det var trevligt :)
Och just ja. Inte att förglömmas! På fredag drar jag och Sofie till Skoghall för att möta vår älskade Winnerbäck på bioduken. Det kommer nog bli alldeles jätte underbart skulle jag tro. Eller nej. Det vet jag :)

Men om man skulle dra på sig overallen och hälsa på vintern ute på balkongen en sväng?
Jaa, så får det bli.. 
Puss kära vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0