Overload

Denna afton har bjudit på flum, flum, flum från min och Sofies sida.
Men sånt är trevligt :) höhö

Vi har också varit upp till kronoparken och tränat. Det vara ganska mycket bajs och ganska lite pump.. Om ni förstår vad jag menar ( Det är helt förståeligt om ni inte gör det )
Vi har också bokat in en ny  tvättid, vilket var högst behövligt.. Genomsnittet av sortens trosor i min troslåda är förtillfället minimala stringtrosor och gigantiska menstrosor.. Inget av detta är särskilt lockande att ha på sig. Speciellt inte om man ska träna. Men men. Kul att veta jo jag veeeeeet

Men nej, ska man ta och sova eller?
Känns som om det är rätt behövligt..


/STINAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0