Smell me

Sitter i skolan med 0.00 koncentration.. Som vanligt.
Ska gå på stan och fika med Emma och Sofie sedan. Trevligt trevligt :)
Efter det blir det nog någon form av party på Rud. Förhoppningsvis blir även det trevligt.

För övrigt är jag hostig, förkyld och febrig. Men det är nog inte dödligt illa så jag ska väl försöka låta bli att klaga.. Trots att jag är otroligt bra på att göra det ^^

Men nej, nu ska jag nog avlägsna mig från skolan och ut på den snöbeklädda marken. Trots att jag inte alls är klar med skolarbetet, vilket jag enligt läraren tydligen borde va. Fuck her. Hon kan ta sig och sin streptokocker (stavning? haha) någonstanns.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0