Rubrik?

Igår var det alltså Byn och som jag redan sagt många, många gånger förut var förfesten så mycket roligare än Byn i sig.
Egentligen minns jag inte mycket av Byn. Dansade jag nåt överhuvudtaget? Eller satt jag och Sofie och rökte på toaletten hela kvällen?
Kanske att jag ska låta detta bli mitt sista besök i Byn.
Jag tror till och med att jag och Sofie gjorde någon form av pakt om det igår. Aldrig mer Byn, ungefär.
Men men, Det var i alla fall trevligt att träffa saknade vänner. Mycket trevligt.
Det borde göras oftare, det tycker jag.
Men nej, nu blir det vatten :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vatten!

2008-11-02 @ 12:32:35
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0