MOOOU

Har inte den här veckan gått otroligt fort?
Jag kan inte riktigt fatta att det redan är fredag.
För övrigt är tapetseringen av mitt rum klar nu, det blev okej. Inte fantastiskt bra och inte förfärligt dåligt. Okej, helt enkelt. Hade jag varit en något mer driven och engagerad bloggare kanske jag hade bjudit på en bild, men njaa.. Det känns inte som något jag skulle göra och jag vill ju liksom inte förvirra er. Så jag hoppar det nog :)
På grund av tapetseringen har jag i alla fulla fall spenderat nätterna i vardagsrummet. Jättemysigt! Jag skulle nästan vilja flytta in där på heltid, i alla fall för någon vecka till^^
Jaa, och något annat att förtälja kanske det inte finns.
Eller joo, Jag och Emma är finally klara med PL uppgiften. Kändes som om det borde nämnas, det var ju trots allt Underbart!

Mm, med tanke på min otroliga, ändlösa trötthet borde jag kanske sova nu..
Japp, jag borde defenitivt sova nu!
PUSS natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0