Operation nageltrång!

Nu är det gjort.. Förhoppningsvis är mitt nageltrång för all framtid borta..
Mycket av stortånaglarna finns ju i alla fall inte kvar.
Jag var nog inte riktigt beredd på att det var en operation jag skulle behöva genomgå, jag blev ruskigt chockad när jag såg alla de skrämmande verktygen och ännu mer chockad när jag satte mig upp och fick syn på min blodiga tå.
Själva ingreppet gjorde i alla fall inte särskilt ont även om jag måste erkänna att det kom en hel del tårar sen när bedövningen släppte.. Men konstigt då, han hade ju för fan skrapat bort min nagelvävnad, eller vad han nu kallade det för (kött skulle jag vilja kalla det för)  med en såndär spetsig vass sak som tandläkaren brukar gojsa runt med i munnen.
Men ja.. nog med "Det är så synd om mig" skriverier. Min blogg blir förmodligen snart överbelastad av dem.

Jag skickade några intresseanmälningar på lägenheter igår och väntar spänt på svar.. Höhö
Men det verkar tyvärr som om vi måste låtsas att moder eller någon annan random vuxen person ska bo i lägenheten. Ingen vill ju ha mig och Sofie.!

Jaa.. och nu förväntas jag skriva uppsats om hedersmord.
Bäst att sätta igång!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Emma

Måååh.. stackars.. päronen måste stå på kontraktet eftersom ni är under 18. ^^

2008-05-23 @ 00:15:25
URL: http://spidraphile.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det sa väl inga lena? ^^ Hihi. Vi har la inte tänkt nått annat liiiiksom! FAN FAN FAN jag kan inte sova

2008-05-23 @ 08:33:20
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0