Hihi :P

Avslutade nyss ett samtal med min käre vän Sofie som befinner sig i Köpenhamn för tillfället..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
Typ :P
Medan jag sitter hemma med ett berg av skolarbete röjer hon livet av sig..
Lite avundsjuk får man nog lov att bli..:D

Men jaa.. För övrigt
Var det Valborg och Byn i onsdags..
Jag hade inga planer på att gå ut men tillslut blev det så ändå..
Det var helt okej..
Bättre än förra Valborg i alla fall (HAHA)

Nej nu kallar samhällskunskap, kommukikation, matte, spanska, svenska..
Ååh.. jag ligge efter i ALLT!

//STINA

Kommentarer
Postat av: Emma

jasså blev den bättre.. inga spyer i bilen alltså ;) hhahah

2008-05-02 @ 23:26:53
Postat av: Stina

Haha:P nej, inte detta år xD

2008-05-03 @ 12:22:07
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0