Ät mig upp..

Idag ska jag och Sofie dra till Bovision, KBAB och alla andra lägenhetsförmedlare (eller vad det nu heter)
 som finns!! :P
Det ska bli trevligt, jag ser framemot vårt runda köksbord :D
Jesssss.. Och efter lägenhetssökande följer besök av Jocke, det ska också bli trevligt :P
Han ska köpa kostym till studentbalen och överraska mig med något.. Hmm..

Jaa, och i andra ärenden slutar jag snart skolan, funderar dock på att sitta kvar en stund och skriva hedersmord uppsats. Jag har ingen dator i Lisas lägenhet och jag är i stort behov av att bli klar iåååår..

Mm, och på fredag är vi lediga :D
Eller lediga och lediga, jag har en dag fylld med hårt arbete framför mig tyvärr..
Partier och Idelogier uppsatsen ska äntligen bli klar. Det har jag bestämt mig för!
Men nej.. Nu får det bli skolarbete.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vet du vart allt ligger? :P
Runt bord

2008-05-13 @ 14:06:22
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0