A B C

Hej jag heter Stina och jag är trött, trött, trött TRÖTT på skolan..
Speciellt samhällskunskap och all politik skit..
Men malla..
Jag kan ju i alla fall aningens stolt säga att jag för första gången på hundratrettio år faktiskt jobbat på en tisdag..
Det känns faktiskt bra, även om jag inte direkt kommer framåt med min uppsats..
Jag skriver, raderar, skriver något annat, raderar och så håller jag på mest hela tiden.
Men inte ett endaste litet onlinespel har jag spelat..
Duktigt av mig..

Jajja.. Nu måste jag återgå till att förklara vad Socialdemokraterna tycker om homosexuella giftermål..
Adjö


Kommentarer
Postat av: Sofie

I miss yooou like cracy!!!

2008-05-07 @ 07:13:14
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

I miss you toooooo babe!

2008-05-07 @ 11:33:45
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Anonym

We are going tooooooo kiss each other tomorrow :D

2008-05-07 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0