What if God was one of us.. ^^

Jag tackar som hjärtligast min käre vän Sofie som ännu en gång har förnyat min blogg, som ni ser, och kanske redan har läst i föregående inlägg :P
Jag vet dock inte vad jag ska säga angående bildvalet HAHAHA, typ :P

Imorgon blir det i alla fall skola.. Jag har inte tid att ligga hemma längre, jag låg liksom efter redan innan jag blev sjuk. SUG
Mm, och något särskilt intressant finns det väl inte att berätta om min dag, jag har spelat tv-spel. sett på tv, skrivit om "När jag mötte Gud" <--Skolarbete!!! STOLT STOLT! och ja.. Typ inget mer HÖHÖHÖ
Jag har med skamsen blick suttit och glott på min spanskabok, tänkt att jag tar det lite senare och, lite senare, och lite senare.. Och så vidare i all oändlighet, Men ja man kan ju inte vara hur duktig som helst på en enda dag..

Och för er intresserade kan jag berätta att jag dör på mitt hår..
Jag har seriöst en decimeters GRÅ utväxt, MINST jag lovar, inga som helst överdrifter.
och när blev håret SÅ långt.. Det känns som om det går ner till fotknölarna eller nåt,
okej en anings överdrift där, men ärligt talat. Det ser äckligt ut..
Jag spyr snart på det..
Jag vill snagga av alltihop och bränna upp det.
Börja om på nytt, typ.. Med fräscht hår, typ..
Fast jag tror inte att jag passar som flintskallig riktigt..
Jag har för stora kinder och för fladdriga örsnibbar,
jag kanske kan nöja mig med att ta bort littegrann.. Bara en sju åtta meter sådär..
Okej, nog om mitt hår..
Gud vad jag tjatar!

HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Stina jag ÄLSKAR DITT HÅR!!

2008-03-21 @ 22:02:14
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0