Skäääryyy

Var till sjukhuset igår för att se varför jag under de senaste typ 4 månaderna har haft konstant huvudvärk, efter att de rånat mig på sju rör blod, en mugg kiss och gjort en undersökning utan dess like kunde de dock inte hitta ett endaste litet fel på mig.
Jag ansåg mig efter att doktorn meddelade mig detta friskförklarad, det gjorde dock inte hon.
Om några veckor ska jag på huvud-scanning, ja ni vet åka in i ett sånt där stort rör och få klaustrofobi och grejs..
Jag har redan själdiagnoserat mig med både hjärntumör och cancer och jag vet inte om det är inbillning men mitt huvud känns värre än någonsin..
Jag hade liksom förväntat mig att doktorn skulle skylla huvudvärken på bussåkandet, eller dålig sömn, men jajja..
Nu ska jag sluta jämra mig över detta och göra något vettigare, jag menar jag kan ju faktiskt vara döende..

//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: Ämma

hmm.. STINA.. DU HAR ICKE CANCER ELLER HJÄRNTUMÖR. Jag säger att de beror på stress. försök varva ner.. börja göra yoga med mej.. =)

2008-03-01 @ 18:54:26
URL: http://spidraphile.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag håller med Emma, yoga may be the lösning ^^,
Och du har inte tre veckor kvar att leva, jag lovar dej.
Pöss!!

2008-03-04 @ 23:24:21
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/14367498

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0