Rubriik

Jag tänkte ta en kort paus från Yeti bubbles och skriva några rader här.
Jag sov hos Emma och Sofia inatt och det var väldigt trevligt :)
Vi tog oss en tur till Anne och Malin och rökte snyggvattenpipa, det var trevligt.. Melonsmak är goooott :D
För övrigt är min älskade Jocke på universitet idag för att inspektera det lite, så han ska åka med min buss hem.. :D Det blir nog roooligt :D

Mm.. och egentligen vet jag inte om jag har så mycket mer att förtälja ,
det är nog bäst att jag drar mig tillbaks till Yeti bubbles med andra ord..

Puss o hej.. Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha.. Ja vattenpipan var det inge fel på ^^
Va gött å ha sällskap på bussen då.. *suck* Jag är så avundsjuk!!

Pöss på räj pöscha!

2008-03-05 @ 11:57:35
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0