Life in slow motion

Jag blev hemma från skolan idag också,,
Fy på mig..
Men det känns i alla fall skönt att temaveckan börjar idag, nu slipper jag missa nåt mer..
Förutom alla roliga aktiviteter då.. Bajs. .

Mamma lyckades tvinga ut mig förut också..
Jag har inte satt min feta fot utanför ytterdörren sens i söndags tror jag, så det var väl på tiden kanske..
Utomhus roade jag mig med att plocka bort sten från gräsmattan, bara så att ni vet.. HöHö..
Mm, och förutom det har jag i stort sett bara spelat playstation idag.. Hihi
Croc is the shiiiiiet.. Jag äger som fan.. Eller typ, inte..

Men nej, nu ska jag nog försöka ta mig till nästa level tror jag :P
Eller kanske se lite mer på OTH..
Shit, håller ni inte med om att mitt liv är det intressantaste på jorden?

//STINAAA

Kommentarer
Postat av: Sofia FRAN SPANIEN

JO jag foljer ditt liv slaviskt! Och har i spanien finns inga prickar ovanfor bokstaverna. Hehe. Det ar fult vader och jag ar likblek. Hehe. Jag har sovit hela dagarna, men jag vaknar sju pa morgonen och FAN va trakigt det ar att bara umgas med foraldrarna!! Jag far aldrig roka!! HAha. Totally forstord. Blir bajsnodig varje gang jag roker. Vilket ar 2 ggr om dagen och ciggen borjar ta slut a grejjer. Fan. Men jag hoppas att du har det battre och kan skriva med prickar. Och att du haller dej frisk din dret!! HAha. Pusssss

2008-03-24 @ 18:05:59
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0