Late nights, Lazy days

Jag sitter här och önskar att jag på något sätt skulle kunna få en "luftrörstransplantation" men jag tror inte att någon läkare är särskilt villig till att göra det, så istället hostar jag i gladan ro upp mina inälvor. Men nog om det, min blogg har på senare tid börjat likna en klagoanstalt för sjukdomar alltför mycket så nu får jag allt ta och ge mig.
Istället kan jag meddela att en snuskgubbe i fredags morse frågade mig om jag ville bli med honom hem, en liten stund bara..
Eh, What the fuck liksom.. Jo tack gärna..
Det är lite skrämmande att det vandrar omkring sånna där människor på Karlstads gator och torg, tänk om han går på nån liten unge liksom..
Men jajjaa.. Nu ska jag nog se om jag kan få mig lite sömn..

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du är ju van vid att följa med personer ;P

2008-03-10 @ 17:28:41
Postat av: Malin

men usch vad läskigt xD

2008-03-10 @ 18:35:11
URL: http://accordingtomalin.blogg.se
Postat av: Sofia

Naaw.. fan va konstigt att huvudvärken inte har gått över. Men vi får hoppas att det inte är nåt iaf :)
Kämpa på pöscha! Pöss

2008-03-11 @ 10:20:53
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0