Hospitaal

Snart drar jag och moder iväg till Torsby sjukhus för att se över våra problem..
För nu är dagen D kommen..
Nu ska jag få det bekräftat.. Har jag en tumör eller inte?
HöHöö. Nej jag är faktiskt inte särskilt orolig över det,
Mer orolig är jag däremot över om jag kommer kissa på mig(!!!!!!) som Emma så vänligt intalat mig att man lätt gör..

För övrigt älskar jag fortfarande mitt nya hår..
Inte för att det är särskilt snyggt eller så.. Det är faktiskt till och med fulare än förut, men ack så behändigt.
Det är en härlig känsla att vakna på morgonen utan att nästintill ha dreads i underhåret :)
I liiiiiiike it :D

Mm. Och jag såg även nyss att Sofia slängt in en kommentar ändå bortifrån Spanien..
Hoppas du överlever tiden där nere utan ciggaretter nu :P
ÖÖÖÖÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅÅÅ .. Mohahahahhhhahaha

Nej, men nu blir det avfärd!
Adjööööö

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw.. ditt hår är härligt. Och det är rätt ballt att sitta i Spanien på ett svenskt internetcafé och läsa din blogg. Mmm. Och jag köpte cigaretter alldeles SJÄLV ^^, Pössa

2008-04-17 @ 10:45:50
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0