Hej Jesus!

Sjukhusbesöket i Torsby innehöll en hel del skrämmande moment (b.la. två GIGANTISKA sprutor och en doktor som gillade bröst höhö) men jag överlevde..
Och något svar på hur min hjärna såg ut fick jag inte.. Det tar tydligen ett tag sånt där..

Min gårdag spenderade jag i alla fall långt borta på Sprakberget med min älskade fyrklöver :P
Vi spelade tårtspelet 888888888888888888888uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. Oj där trampade Sally på tangentbordet.
Anyway.. Vi spelade som sagt tårtspelet, Med andra ord och byggde ostadiga hus av träpinnar^^ :D
Det var mycket underhållande :D :D

Men nej, nu ska jag gå och borsta mina tänder :P

Adjöööööööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0