Den som dör får se

Idag har det, liksom de allra flesta andra dagar under den senaste tiden blivit båtåkande, badande och solande med familjen..
Trevligt trevligt..
Lite rödrosiga solbrännor får man stå ut med när man har min hy. Det börjar ajg sakta men säkert lära mig..
Den rätta bemärkelsen av brun ingår liksom inte i min kropps färgskala..

Jajja.. Kvällen spenderade jag hos Emma tillsammans med min soon to be kombo.. (Om det nu kallas för det..) -Sofie
Bad och Kalle Blomqvist blev det :)

Nu ska jag alldeles strax välkomna John Blund och sömnen tror jag..
Känns som om det börjar bli dags för det :)

Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Soon to be kombo ^^ haha men jag tror det heter så!

2008-07-30 @ 11:14:21
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0