Söndaaag

Min helg har gått som i ett svep och jag har inte lyckats göra en endaste liten spanska uppgift..
Jag är så otroligt duktig på att skjuta upp saker och ting så det finns inte..
Men malla, jag har just suttit och kollat igenom en massa gamla filer som jag hade här på datorn och jag SKÄMS!
Vilken töntig liten unge jag har varit en gång i tiden (till skillnad från nu då jag är SÅ otroligt mogen och världsvan^^)
Men asså.. HAHAHA hånskratt åt mig själv..
Jag hade typ konstiga berättelser som måste ha kopierats från tidigare datorer och lagts in på denna, annars skäms jag ännu mer.. Då går jag nog och skjuter mig nu :P

Men men :P
Imorgon ska ajg i alla fall sova hos syster Lisa, det blev ju aldrig av i torsdags pågrund av sjukdom från min sida..
Men men, så kan det vara..

BAJSA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Berättelserna aldrig nån får läsa :P

2008-01-13 @ 23:26:46
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

haha :p dom där kan du få läsa om du vill.. HAHAHA

2008-01-14 @ 09:32:39
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0