Leeedoiiig

Idag är jag ledig från skolan vilket är otroligt skönt :)
Det känns dock inte som om jag kommer ha alltför mycket slapptid idag..
En tio minuters lång power point presentation ska göras, 70 miljoner spanska uppgifter, historiafrågor och gud vet vad mer..
Mm.. Bajsa på skolan..
Men enligt min planering skulle jag gå upp runt 10.00 och tack vare att Jocke väckte mig hela två timmar tidigare hinner jag nu med att både läsa bloggar, skriva blogg och se på One Tree Hill.. That is niiice :D

Usch vad sorglig jag är.. HAHA jag har liksom ett schema över vad jag ska göra på MIN LEDIGA DAG..
 Ja fy, men så är det.. Bajs

Ååh ja.. nu ska jag nog gå ner för att hämta lite glass att förtära under One Tree Hill :D

//STINAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha... att ha ett schema över sin lediga dag ÄR väldigt sorgligt. Bara för att va elak måste jag tillägga att min power point presentation blev klar redan igårkväll ^^ Hehe...
Ha det gött pöscha!!

2008-01-29 @ 15:29:23
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0