JAG ÄR TRÖTT

Mm.. Nu har man slängts tillbaka till den trista gråa vardagen igen då. .
Det här med att sitta i skolan en och en halv timme innan första lektionen börjar varje dag är ju inte direkt något man har saknat, men ja.. Vad ska man göra?
Och jag vill helst inte ens påpeka att vädret är heemskt!
Men ja.. Nu gjorde jag ju det ändå så :P HöHö...^^
FAN för att bo i Sverige.. Ge mig lata dagar i solen, ge mig färgglada nedkylda paraplydrinkar under en stor palm, på en gigantisk strand vid ett enormt hav.. Jag skulle bli så lycklig! ^^

Men nej, Spindelharpan kallar nu och det är väl bästa att jag besvarar hans tomma skrik innan han dör ut ..

//STINAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0