I brist på annat...

hårfärg: Brun, orange, blond, grå..HAHA Not so nice
ögonfärg: Grön bruna
beroende av: Winnerbäck, One Tree Hill, choklad.. Joakim <3
hur mycket smink använder du dagligen? Ögonskugga, foundation, mascara, rouge, concealer
vad har du ätit idag? Flingor, mjölk och smörgås oooch Pressad potatis och fläskfilé.
dagens klädsel:Grå konstig tröja - Norbergs. Grönt linne JC. Jeans och randiga strumpor.
senaste låt du hörde? Om du lämnade mig nu - W
vilka hårfärger har du haft? Blont, rött, brunt, svart, orange..
vad gör du på helgerna? Vänner, pojkvän :P <3
brukar du bädda sängen? Nej.. Det händer ytterst sällan
hur mår du just nu? Jag snorar :P Men jag lever
senaste bok? Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
vem vet mest om dig? Sofie skulle jag troo :P
vem var den senaste personen du umgicks med? Jocke
piercings: Öron..
tycker du om någon? Självklart.. Jag tycker om MÅNGA
önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, typ Jamaica
trivs du med hur du bor? NEJ.. Ge mig lägenhet nu
vilket shampoo använder du: LDB sport typ eller nåt..
vad är du rädd för: Att bli sviken
var är du nu? Framför datorn.
saknar du någon nu? Jaa
vad har du för framtidsplaner? Volontär (Afrika), plugga, RESAAAA
vad drack du senast? Vatten
vad har du för planer till helgen? Inga :P Åker nog till Joakim i kvälls
Har du en hårborste i din väska? Neej..
vill du ha barn? Någongång.. Ja.. Gärna adopterat.. Kineser är söta och jag vill helst slippa smärtan :P
vilken färg har du på dina underkläder nu? svarta
har du nypt någon i häcken: Oh yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0