HAHA

Åååh..
Jag är så dålig på uppdatering nu för tiden..
Jag skyller på allt bussåkande och hoppas ni kan ha överseende :P HÖHÖ, eller nåt^^

För övrigt sitter jag här och drömmer om min och Sofies trea..
Jag sitter och funderar på smöret, hoppas dom där små gulliga två i en smörpaketen finns kvar när vi flyttar..
Det skulle va perfekt..
Jag funderar även lite över det här med pasta och schampo, ska vi dela? ska vi köpa varsitt? ska vi ha ett varsitt skafferi med hänglås på i så fall?
För nog känner jag både mig och Sofie.. HAHA Det kommer bli KRIG!!!

Men jaja..
Jag vet inte ens varför jag sitter och tänker på sånt där..
Det känns som att det tillslut kan bli skadligt, för så fort jag får chansen sitter jag och planerar över hur vi ska dela upp alla inköp..
Jag kanske har några drag av min ekonomfarsa trots allt..
(Jag menar, jag är ju faktiskt finansminister i det uttorkade och svältdrabbade landet Dometo.)

Men men.. Nu får jag nog avbryta mina smör och pasta tankar innan min hjärna blir överbelastad och sprängs!

HEj då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0