Dagens..

DAGENS VILL HA: Lite mera tid till att göra meningslösa saker( som att spela The sims2 och fylla i dylika listor)
DAGENS KLÄDSEL: Stoor t-shirt, pyjamasbyxor och tofflor
DAGENS SMINK: Nada
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en knut på huvudet..
DAGENS HÄNDELSE: Jag har ännu inget märkvärdigt att komma med
DAGENS LÅT: Under månen - LW
DAGENS PLANER: Skola, mormor, Jocke :P
DAGENS SAKNAD: Olivia och Angelica.. Känns som om det var år och dar sen jag såg er..
DAGENS DUMMASTE: Att jag sitter och gör sånt här meningslöst när jag verkligen inte har tid..
DAGENS SJUKA: Min fot.. Den har fått sig en gigantisk blåsaaa
DAGENS DROG: GLASS
DAGENS ROLIGASTE: oth
DAGENS FAVORIT: Min allmanacka
DAGENS KÖP: Ingeeet
DAGENS GODIS: Glass :P
DAGENS HUMÖR: Trött, oambitiös, lett
DAGENS ORD: Blomvas

Kommentarer
Postat av: Angelica

alldeles för länge sen, hatar detta!

2008-01-31 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0