20o8

Japp.. Nu har vi vandrat in i ett nytt år och allt känns riktigt bra :P
Min nyårsafton var en emotionell bergochdalbana och jag grät faktiskt in det nya året..
Lite små deprimerande men vi får väl hoppas att det inte speglas alltför mycket på det nya året :P hihi
Jaa :D
Och nån sammanfattning av 2007 (som jag väl egentligen redan borde ha gjort) vet jag inte riktigt om jag orkar med :P
Det har hänt mycket under året, både ont och gott men nu såhär i efterhand kan jag väl säga att inga riktiga katastrofer skedde, och jag känner mig alldeles jättelycklig förtillfället så ja.. Skit samma :P Höhö

 Och idag får jag finbesök ända från Öjenäs :P
Det blir nog väldigt trevligt skulle jag tro :D

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0