08.29

Som alla andara mornar spenderar jag min tid tillsammans med min mp3 och med skolans dator :P
Jag funderar hårt på om jag verkligen kommer orka ett helt halvår till..
Men ja.. Det är väl inte så mycket annat att göra kanske, jag får väl lov att orka..
Mm.. för övrigt (angående föregående inlägg) SPINDELHARPAN HAR UPPSTÅTT :D
Det var nog bara nåt bajs med just den datorn, eller nåt annat konstigt.. HiHi
Så jag spelar för fulla rullar här.. Jo jag vet.. Töntvarning !

Mm.. Och idag ska jag övernatta hos syster :)
Skönt att inte behöva gå upp såå tidigt imorgon, drygt att dra på 70 miljoner grejor bara :P Höhö..
Men men, så är det..
Nu ska jag nog spela ett parti till :P Hihi

//STINAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

STÅ UT! Annars JÄVLAR!

2008-01-10 @ 16:25:07
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0