Wööööe

Hela min helg har varit en lång och svår nära döden upplevelse..
Jag har inte mer än några ytterst få och ytterst suddiga minnen av min fredag (och nej, det beror inte på att jag låg aspackad i ett dike eller dylikt.)
Däremot beror det på att jag låg alldeles ensam i ett mörkt litet rum, med 40 graders feber och en söt liten hink bredvid sängen.
Ja, ni gissade rätt.. Jag har spenderat min tragiska helg åt att ha den otroligt glamourösa smittan, spysjukan.
Men ja, nu mår jag i alla fall bättre..
Jag kan äta igen.. Woho! typ..
Men men, jag har en hel ´massa skolarbete som nu måste tas igen så..
Vi syns väl nästa år eller så..

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha... glamorösa magsjukan :P Jag lider verkligen med dej, och Emma också för den delen. Det finns inget värre än magsjuka! Krya på dej!

2008-02-10 @ 15:51:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0