Tisdag

Det blidde ingan skola för min del idag,
Imorse hade jag en olustig känsla i magen, och med tanke på att någon form av spysjuka vandrar i min klass ansåg både jag och pappa att det var bäst att inte ta några onödiga risker, med tanke på att jag dessutom ska åka buss i en evighet fram och tillbaks från skolan.
Men ja, jag har nu insett (med tanke på att det ännu inte har forsat ut någon form av spya ur min mun) att jag inte alls har drabbats av spysjukan.
Jag mår dock inget vidare ändå. Jag mår fortfarande illa, mitt huvud värker och det är nog inte helt omöjligt att jag även besitter en liten andel feber.
Men ja.. Så kan det va :P

Men nej, nu ropar min käre moder om damsugning.. Hon tar uppenbarligen ingen som helst hänsyn till det faktum att jag är dödssjuk och inte alls är på humör för något så krävande som damsugning ..
Menmen,
Adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0