Another perfect day

Ojojoj, det blir bara längre och längre emellan mina meningslösa blogginlägg..
Jag funderar starkt på att lägga ner det hela, eller kanske bara ta en paus :p
Menmen, vi får se hur det blir..
För övrigt skiner solen ute och det känns som att en promenad skulle sitta fint,
kanske tar en tur och besöker min käre mormor eller såå..:p
Mm.. och Gud har välsignat oss med ett välbehövt sportlov också,
Det skulle vara oerhört skönt att ta ett gigantiskt sömnpiller och bara sova sig genom hela veckan,
inte för att jag är alldeles hyperdeprimerad eller självmordsbenägen eller nåt i den stilen, jag vill bara bli utvilad.
Men jajja.. Nu ska jag nog kanske ta och byta ut mina rosa pyjamasbyxor med regnbågar, blommor och hjärtan på mot något lite mer representabelt.. Typ urtvättade mjukisbyxor :P

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oke, first, do NOT lägga ner bloggen! Forbidden handling. Second, pyamasbyxor med hjärtan, regnbågar och BLOMMOR is the shit

2008-02-24 @ 13:42:54
URL: http://zophidjaah.blogg.se
Postat av: Olivia

mina såna pyamasbyxor har börjat gå sönder..=/

2008-02-24 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0