Varför har du blivit så lång Håkan?

Jag börjar sakta men säkert vakna till. Illamåendet börjar försvinna och den där konstiga sorgliga känslan likaså.
Jag var nyss ute med massvis av soppåsar, till största delen fyllda av vinboxar.. Så kan det va.
Det har varit en lång helg (den började ju trots allt redan i torsdags för min del) fylld av konstigheter, vissa av dem mer genomtänkta och lyckade än andra. Men så kan det faktiskt också va. Det måste nog få vara så ibland till och med..
Moder och fader har just varit här och lämnat av välbehövd mat, ska väl försöka äta lite kanske, inte för att jag har någon väldigt stor matlust eller så men jaa.. Äta bör man annars dör man
Det här blev nog ett lite konstigt blogginlägg men ja.. Jag kan ju alltid skylla på att helgen har varit fylld av alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite sömn och mat..  Och då blir det ofta konstiga blogginlägg

Men tack och hej, nu blire duschen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har allt hört jag;P haha

2008-12-14 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0