Som en vind

Nu sitter jag och slår lite på mig själv. Imorgon har jag nämligen matte examination och jag kan ingenting, jag försökte faktiskt förstå det hela i en kvart eller så, sen gav jag upp, för nej, det där med förberedelse är nog inte riktigt min grej.
Jag kommer förmodligen ångra mig imorgon när jag väl sätter mig ner för att göra det, och jag kommer alldeles säkert ångra mig när jag får tillbaka provet med ett stort fett IG påskrivet. Men nej. Jag förstår det helt enkelt inte.
Idag har jag i alla fall träffat min moder och min syster. Det var trevligt och jag (mamma) köpte en rosa julstjärna till mitt rum :)

Men nej nu blire mjölk och peppisar med sofiepropp

Kommentarer
Postat av: marie

Gullig blogg! :D

Om du inte redan är medlem på gratisbio.se så blir det nu och få presentkort på flera olika butiker jätte lätt!

bli medlem och sätt mig som värvare (marienorrtälje) så får du 75poäng på en gång! :D



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=69171

2008-12-03 @ 20:29:08
URL: http://miisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0