Bara för att det är lördag och jag sitter hemma

Okej döm mig nu inte för att jag har tid att fylla en sån här lista

VEM
Vem är i rummet med dig? I'm all alonee
Vem fick du senast sms av? Sofiiie
Vem tänker du på nu? Hmm.. Ingen särskild
Vem pratade du senast i telefon med? Joakim
Vems hus var du senast i? Mitt egna :)
Vem sa du senast jag älskar dig till? Jag vet inte.. Förmodligen mitt ex
Vem sa senast till dig; Det vet jag inte heller, men förmodligen ovanstående.
Vem önskar du var med dig nu? Just nu trivs jag ganska bra i min ensamhet faktiskt
Vem är din favoritsläkting? Min mormor :)
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Ingen jag kommer på for the moment

VAR
Var går du i skolan? InfoKompGymnasiet Karlstad
Var är din telefon? Bredvid mig :)
Var är din mamma? Hon är på kalas (jag veet.. Jag är en sorglig människa, mina föräldrar festar mer än jag själv)
Var sover du? I min säng kanske..
Var handlar du mest? H&M ^^
Var fick du tag i tröjan du har på dig? JC, fast det är ett linne
Vart åkte du bil senast? Hem
Var i ditt rum är du? I min säng :)

VAD
Vad åt du senast?
Fisk och mos
Vad drack du senast? Milkyyyy
Vad har du för färg på dina byxor? Dom ska vara blåa men är såpass urtvättade att de även skiftar i rosa och grå (jag vet visst undrar man varför det blir rosaa?)
Vad är den närmaste saken som är blå? Delar av mina byxor
Vad gillar du mest i skolan? My classmates :D
Vad har du på fötterna? Plåster och strumpor
Vad är din favoritfärg? Purple!!
Vilken film såg du senast? Hmm..Djävulen bär Prada tror jag
Vad hör du just nu? Msn signaler, eller vafan dom kallas, datorns fläkt och ett pipljud som antingen kommer från frysen, eller från mitt egna huvud..

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter?
Aha
Sovit i en annan säng? Ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? Njäe
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetsgränsen? Med vad? Cykeln?
Målat om ditt rum? Nää
Dansat framför en spegel? Jaa (och ajg såg assnygg ut NOT)
Fått hicka? Jaa
Dumpat någon? Mhm
Stulit pengar från en kompis? Näääj
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Haha.. Lite för ofta kanske
Varit i slagsmål? Njaae.. Bara med Sofie^^
Smugit ur ditt hus? Nej, inte direkt
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Det tror jag
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0