Måndaag

Mina pengaproblem kvarstår..
Stadigt..
Jobbsökande känns angeläget men inte särskilt angenämnt..
Tvåan ska ju vara tuff (och vårt schema tyder knappast på något annat)
Eftersom jag är en lat jävel är nog inte jobb och skola någon bra kombination..
Nej, det är nog en ganska idiotisk kombination till och med..

Men men.. Nog om pengar. Jag förstår mig ju ändå inte på dem (uppenbarligen)

Imorgon blir det i alla fall tiidig avfärd till Karlstad, eftersom vi ska försöka hinna hämta tvättnycklarna, och dom stänger typ halv tio.
I Karlstad blir det flyttstädning hos syster, mathandlande med mami och sedan mys i lägenheten med Sofiee :)

Nu ringde hon btw, Sofie alltså.. så det blir byee:P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0