Tågluff

Sofie introducerade mig nyss för ett tågluffserbjudande, 30 länder, 5595 kr..
Nästa sommar, då jävlar..
Jag är så sugen på att se något annat än kossor, skog och rödmålade stugor att jag snart dör..
Sverige is not the shiiiet all the time..

Jajja.. Idag har det i alla fall jobbats för full rulle, eller jaaa. Det har jobbats för full rulle i tre timmar och ätits, setts på film och softats resten av dagen..
Men vadå? Det regnade juue!
150 kronor rikare är jag i alla fall.. :)
Sånt gillas..

Jajja.. Nu blire strax SATC, sen blire kanske sussande och när jag vaknar till morgonen blir det nog morgonpromenad med min vän Angelica..

Bye bye :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men det kostade ju 3755 kr juuue ^^

2008-08-15 @ 11:08:19
URL: http://retrosofie.blogg.se/
Postat av: Stina

oj då.. skrev visst fel :P

2008-08-15 @ 15:18:59
URL: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0