Ta katten och köra

Min gårdag spenderade jag delvis åt att dela ut inkasso brev tillsmmans med Angelica till en stackars liten flicka som sitter instängd i en källare, en gammal tant eller ett spöke.. Vi är inte riktigt säkra på vilket ännu ^^
Min gårdag spenderades också delvis hos min käre mormoder, där det bjöds på karameller och sängöverkast.
Min gårdag spenderades också delvis hos min föredetta pojkvän Joakim, där det sågs på Scrubs (för ovanligheternas skull) och åts onyttigheter (-''-)
Min gårdags spenderades också delvis hemma hos mig själv där jag grät en skvätt över det nya schemat som så ovälkommet damp ner i min brevlåda..
Brukade inte jag gå på en slappisskola??
Brukade inte jag ha SOVMORGON?

Oj oj oj.. Jag har onda aningar om detta skolår..

Yours truly.. STINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0