Money money money..

Imorgon åker jag till Karlstad med mina kläder som nu äntligen ligger nerpackade i påsar och diverse väskor.
Det ska bli skönt :)

Min moder och jag samtalade lite om pengar förut.
Jag fick en smärre chock när jag insåg hur otroligt lite av de pengar som finns på mitt bankkonto faktiskt tillhör mig själv.
Att låna 4500kr när man inte ens är säker på att slavlönen man fått kan täcka summan kanske inte är så smart..
Att sedan planera inköp på skor, jackor och mössor är om möjligt ännu osmartare.
Jag tänker i alla fall inte gå in på IKEA en enda gång till utan moders och faders sällskap.
På något konstigt sätt tycks allt bli mycket billigare då de är närvarande :P hihi

ikväll blir det nog aerobics i alla fall..
Känner att jag är i stoooort behov av lite träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0