Keratosis pilaris

Nu har det fått ett namn..
Mina groteska överarmar har så länge jag kunnat minnas alltid varit täckta av röda knottror. Dessa kallas tydligen, Keratosis pilaris.
Det är en nästintill obotlig sjukdom men kan i vissa fall försvinna när man blir åldring..
Det känns ju härligt. Man bryr sig ju förmodligen mycket om röda knottror på armarna när de och resten av kroppen ändå är fulla med rynkor..
Jajja.. Så kan det va.
Canoderm ska jag i alla fall införskaffa, det kunde visst lindra det hela läste jag.

Idag har det i alla fall flyttats för hela slanten.
Från Sunnemo till Färjestad, från Färjestad till Sunnemo, från Kronoparken till Färjestad, från Kronoparken till Sunnemo, från Solareturen till Färjestad ..
men mitt rum känns i alla fall numer mera som ett rum för en gymnasiestudent och mindre som ett rum för en sönderknarkad hora :)
Framsteg!
Ett blått köksbord och fyra blåa stolar har vi utökat köket med också :)
Min mor och far var mycket positiva till detta val, något som inte var helt förväntat..

Jajja.. Nu blir det kanske sussande om en liten stund.
Jag ska bära in ved hemma hos Sofiepropp imorgon, bästa att vara pigg och allert :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0